چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

تبلیغات رایگان ادوردز

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

تبلیغات رایگان ادوردز

۲,۸۹۲ بازديد

تبلیغات رایگان ادوردز

تبلیغات اینترنتی

اگر خواهان سود فراوان هستید این مطلب را بخوانید. قبل از پرداختن به اینکه چرا به تبلیغات در گوگل، تبلیغات رایگان می گویند، به طور مختصر اهمیتتبلیغات اینترنتی را شرح می دهیم. تبلیغات اینترنتی گونه ای از تبلیغات می باشد که در فضای مجازی صورت می گیرد. تبلیغات اینترنتی دارای سود فراوانی می باشد، زیرا می تواند مخاطبانی را مورد هدف قرار دهد که مشتریان بالقوه شما هستند، یعنی شما در ازای یافتن مشتریان بالقوه ی خود هزینه اندکی خواهید کرد. همچنین سرعت تبلیغات اینترنتی بسیار بالا می باشد و در زمان کوتاهی به طور گسترده ای تبلیغ شما را منتقل خواهد کرد.

تبلیغات در گوگل

بهینه ترین و پرسود نوع تبلیغات اینترنتی از انواع تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز) می باشد که به ازای هر نفری که وارد سایت شما شود، مبلغ ناچیزی باید به گوگل پرداخت کنید. در هر لحظه می توانید آمار مشتریان و کسانی که وارد سایت شما شده اند را ببینید و پیوسته اکانت ادوردز خود را بهینه سازی کنید تا با هزینه اندک، سود فراوانی بدست آورید.

دلیل تبلیغات رایگان خطاب شدن تبلیغات در گوگل

دلیل اینکه تبلیغات در گوگل را تبلیغات رایگان خطاب می کنند این است که به ازای هر نفری که وارد سایت شما می شود پرداخت اندکی خواهید داشت، در نتیجه با داشتن سایتی خوب می توانید افرادی که وارد سایت می شوند را به خوبی جذب کنید و آن ها را به مشتری تبدیل کنید. این کار تنها با رعایت چند نکته ساده امکان پذیر است که ما در مقاله ی افزایش نرخ تبدیل به طور کامل توضیح داده ایم. عوامل موثر بر تبلیغات رایگان:

1. کلمات کلیدی مناسب

استفاده از کلمات کلیدی مناسب، مهم ترین نقش را در تبلیغات رایگان دارند چرا که جذب کننده ی اصلی مخاطب به سوی سایت، کلمات کلیدی هستند. با بررسی عبارات سرچ شده (گوگل ترندز) باید کلماتی را انتخاب کنید که دارای دو ویژگی، سرچ و بیشترین ارتباط به سایت باشند. یعنی اگر تنها بیشترین سرچ را داشته باشد اصلا مفید نخواهد بود چرا که فقط ایجاد هزینه است. پس باید سعی شود دو عامل به یک میزان بالا باشد.استفاده از کلمات کلیدی منفیپیشنهاد می شود زیرا افرادی که به دنبال محصولات و خدماتی که ارائه نمی دهید هستند، تبلیغ گوگل شما را نخواهند دید. به عنوان مثال برای فروشگاه کفش مردانه، عبارت “زنانه” یک کلمه کلیدی منفی است.

انواع کلمات کلیدی

تبلیغات رایگان

 

2. انتخاب محدوده ی مشتریان

همچنین می توانید محدوده ای را که می خواهید تبلیغ شما در آنجا نشان داده شود را تعیین کنید. به طور مثال اگر در شهر کرج فروشگاه کفش دارید می توانید با تنطیمات ادوردز، تبلیغ خود را فقط به افرادی که در شهر کرج به دنبال کفش هستند، نشان دهید. حتی محدوده ی شعاعی نیز می توانید تعریف کنید به طوری که به شعاع ده کیلومتر از مغازه شما هر کسی عبارات شامل کلمات کلیدی شما را سرچ کرد، تبلیغ به اون نشان داده شود.

3. انتخاب زمان نمایش تبلیغ

در هر روزی از هفته و در هر ساعتی از روز می توانید تبلیغ خود را فعال کنید و یا برای آن بازه ی زمانی خاصی تعریف کنید، یعنی ساعت ها و روزهایی که مشتریان شما در آن بیشتر می باشند را می توانید تعیین کنید تا بیشترین مشتری را جذب خود کنید.

4. امکان استفاده از افزونه ها

با افزونه های تبلیغات گوگل می توانید بدون اینکه مخاطب وارد سایت شود، او را جذب کنید مانند افزونه تماس. این افزونه نقش فراوانی در تبلیغات رایگان دارد.

5. نمایش نتایج در هر زمان

در هر لحظه ای که بخواهید می توانید نتایج استفاده از گوگل ادوردز را ببینید و آن را بررسی کنید. این نتایج شامل تمامی موارد همچون تعداد مشتری ها، سفارش ها، هزینه، سود و … است.

و..

تمامی این موارد موجب شده است تا از تبلیغات در گوگل به عنوان یک تبلیغات رایگان استفاده کرد.

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات تاپ ادورت باخبر شوید.

6. استفاده از شبکه های اجتماعی

نکته ی بسیار عالی در مورد گوگل ادوردز این است که می توانید برای کانال تلگرام و هر شبکه ی اجتماعی دیگر نیز تبلیغ را انجام دهید. یعنی لینک کانال تلگرام یا هر شبکه ی اجتماعی دیگر در صفحه اول گوگل باشد.

عضویت


 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.